tisdag 1 juli 2008

Tunga tider....

Tänkte jag skulle uppdatera lite, då det är många som undrar hur det är med Micke eftersom varken jag eller han är så flitiga på att uppdatera nu. Efter behandling nr 3 som avslutades i lördag har det varit tungt, riktigt tungt. Han har ont i hela kroppen och mår illa, han kan inte sova för då gör det ont och han kan inte vara vaken för det gör ont det också.... han vet helt enkelt inte vart han skall ta vägen. Detta är som en kniv i hjärtat på mig, se att han har så ont men inte kunna göra något åt det....utan bara finns där för honom...
Gifterna har väll brytit ner hans kropp så mycket nu att den har svårt att "friskna" till emellan gångerna. Denna gång måste han även ta sprutor hemma för att hjälpa upp hans dåliga blodvärden och dessa sprutor kunde visst också orsaka illamående och värk, som om han inte hade nog med skit i kroppen...

Vi hade iallfall en underbar midsommar på Öland i oerhört trevligt sällskap, tänkte inte lägga upp några bilder då dessa inte skiljer sig något ifrån kära mor, syster och moster gullans bilder... Men fantasktiskt roligt och skönt hade vi i allafall!! Till helgen kommer mor och far, skall blir SÅ skönt!! Nu på torsdag kommer även svägerska, jocke och lille william. Får hoppas bara att kära micke mår bättre tills dess. Vi kämpar på!!

3 kommentarer:

Elin sa...

önskar att jag skulle kunna vara hos er i dessa tunga tider. men är alltid hos er i sinnet..det vet ni. älskar er. ringer ikväll.
puss/sis

Tinna sa...

Goaste Linda! Ja, jag har förstått att Micke mår allt annat än bra just nu. Han är så flitig annars att uppdatera men nu har det gått flera dagar så jag insåg att nu har det satt sig ordentligt i kroppen. Förstår hur du lider också.... det är som när man skall föda barn. Mannen intill ser bara att det gör jä....gt ont men kan inget göra mer än att finnas och Linda om du visste vilken hjälp det är. Att bara ha någon intill sig som känner en utan och innan. Att Micke nu har dig där är det bästa och största för honom just nu. Du behövs!!! En stor, stor, stor bamsekram från mig av hela mitt hjärta.

Perssons pack! sa...

"Lilla gumman" det är inte roligt att se den man älskar lida så, men det måste bara bli bättre...synd att man ska bo 35mil bort, våra tankar finns ständigt hos er...men snart är det helg och då kommer vi i Saaben med "racerfart"...Vi hörs på tele massvis kramisar och pussar mams o paps