onsdag 30 juli 2008

Jag har hört ett rykte.....

...om att en mycket speciell kvinna fyller 6....eller 30 var det va?! Du känns i allafall inte en dag äldre än så, sprudlande glad och med öppen och varm famn tar du alltid emot!! Jag pratar om ingen mindre än vår bäste väns underbara mamma, Tinna Knape. Jag sjunger och hurrar så det dånar här i väggarna. Ett stort och härligt grattis till dig bästa Tinna hoppas du får ett hejdundrande kalas, det är du värd!! Stora kramen från mig och min man!!




1 kommentar:

Tinna sa...

Älskade, älskade Linda och Mikael... nu sitter jag här med tårar igen... tur maskaran aldrig kom på idag innan hemfärden från Läckö. Ibland blir man förvånad. Det kommer hälsningar från dom man sist förväntar sig från och från andra som avsaknas. men så är det ju i livet. Älskar er och jag skulle så gärna vilja att ni kom på middag på lördag. Fick reda på att ni skall till Öland den dagen vilket jag förstår är en underbar semester- och rekreationsresa som vi ALLA unnar er men vi här på Toftåsen kommer att sakna er. Ha bara klart för er att middagen kommer senare i augusti. Stort, stort tack för födelsedagshälsningen. Eran Tinna