söndag 1 juni 2008

Bildmedley!!

Jaaaaaa, äntligen har vi köpt en ny kamerabildöverföringssladd!! Jippie, så nu blir det bilder åt alla håll och kanter!! Helgen har varit helt underbar, har knapp satt min fot innomhus en enda minut! Mycket härligt, vänner, grill, vin (massor) och en hel del solande :-), looooooove IT!! Imorgon väntar sahlgrenska på min kära Mikael och jag blir ensam ett tag, blä blä... men det går fort och snart har jag honom hemma igen!! Ta det bästa alla nära och kära, på återskrivande!! Pöss....

och så lite bilder...

Söt och jag första dagen han lades in...

Darling på sjukhus med sin nye "bäste" vän, droppställningen..

Så här glad blir man av sjukhusmat, nooooooooooooot!!

En härlig kväll med grannarna på Villa Belparc i slottskogen, mysigt!!

En ballong och en fläkt blev det stor nöjet denna kväll, kolla in busungens kläder! De vackraste färgerna någonsin, söt!!

Håret börjar bli tunt på min älskling....meka med helikopter är roligt!


Grabbarnagrus har sympatirakat sig!!.. snygga va?!

Grillkväll med min darling man!!....

Molly var också me....

... och jag me så klart!...

Senare på kvällen kom grannarna upp, Emil söt sussade så gott medan vi andra smuttade på vinet till solen gick ner bakom berget..

vinet värmde gott när solens strålar försvann....hmmmm vilken underbar helg det har varit!!

3 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Härligt med lite nya bilder på din blogg..älskar verkligen bilden på Grabbarnagrus det kallar jag kärlek....Har footen blivit utbytt mot Lindemans??
Jag är just nu på väg till O-hamn för att inhandla lite "nödvändiga" prylar, Vi höres, puss o kjam mams

Tinna sa...

Hej gumman! Ja det där med Grabbarnagrus var rätt häftigt. Vem är vem???? Låter som ni hade en helt fantastisk helg. Det kommer flera sådana!!!! Stor, stor kram

Elin sa...

hej sis. allt väl i götet?? här är det lite ostadigt väder så jag har tvingats in från solstolen. får väl byta gardiner eller något istället! Midsommar ja, blev så fruktansvärt arg och ledsen när jag såg att jag var uppsatt och jobba både torsdagkväll och fredag dag till 15. så himla typiskt. ringde och sa att det verkligen inte gick men tydligen så finns det ingen annan männniska som kan jobba. snacka om i-lands problem men jag blev verkligen ledsen! jobbade f-n nyår också. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...får väl sitta här på kampastigen själv och uggla:( men vi hörs. puss och kram/lillsyrran