måndag 16 juni 2008

Möhippa och inspiration...

Hello dear friends and family!! Här är jag igen med lite uppdatering.... Måndag igen och helgen susade förbi fortare än kvickt. Lördagen var Pernilla och Andreas dag, det var dags för möhippa och svensexa!! Kidnappningen gick strålande, en helt ovetande blivande brud öppnade dörren och tappade bokstavligt talat sin haka :-) hihi!!













(En glad blivande brud och en så långt oventande blivande brudgum)

Dagen flöt på hur smidigt som helst med champangefrukost, lasedome, spa och avslutande bowling och burgermiddag. Tyvärr kunde jag inte vara med och uppleva bowling och burger, en envis migränattack tvingade mig hem till sängens sköna ro. Men jag hade jättetrevlig så långt det varade :-) Vad gäller svensexan gick den också jättebra, Micke hängde i och orkade vara med till halv tolv på natten. Han var dock inte med på femkampen med paintboll på slutet, det var lite för mycket ansträngning för honom. Men allt hade gått bra även på svensexan, så det blev en lyckad dag för dem båda!... Man kunde ju inte undgå att vara lite avundsjuk på henne, jag vill också uppleva min möhippa igen ju!! Såååå fantastisk rolig och underbar som den var!!!





Micke var ganska så trött på söndagen, men han bet ihop och åkte in till stan med Freddan, Emil och Stefan och såg på Monster Jam på nya Ullevi. Han kom hem med ett stort leende på läpparna och tröttheten var som bortflugen. Under tiden de tittade på det stora bilarna så tog jag med mig Linda granne in till Backaplan och shoppade loss lite, mycket roligt!!! Det blev lite nya kläder, pyssel papper, ny duk och nya gardiner till köket (ja, jag vet..mycket nya gardiner nu), men lite inspirationsbilder är aldrig fel!!















Idag har min kära micke varit inne på Sahlgrenska coh fått en liten dos med cellgifter, så ikväll är han lite trött och även lite frusen. Men han mår förhoppningsvis bättre imorgon. Han fick även reda på att han skall in och röntgas på onsdag kl 15.00, så nu håller vi tummarna för att den lilla lymfkörteln är borta!!

Nähä ni kära vänner, nu får det vara bra för idag....dags att ta kväll tror jag!! Ha det bäst så hörs vi !! Kramizar...

3 kommentarer:

Tinna sa...

Ja Linda, möhippa och svensexa är himla roligt när det görs på dessa sätt. Visst kan man sakna möhippan men att gifta sig igen.... nä tror inte det! En gång räcker för mig. Lever så gärna ihop med håkan utan giftermål!!! Förstod på Stefan att Monsterbilarna var görkul. Finns det ngt grabbigare??? Håller tummarna för röntgenbilderna. Kramar i massor

Linda sa...

hej gumman!
Det låter verkligen som en toppen helg.
förstår att du vill uppleva din möhippa igen, Ni hade ju väldigt kul ju.
ja vi håller verkligen tummarna för att den är borta nu.
vi väntar o längtar efter vår lilla tripp ner till er.
men nu först så blir det midsommar firande i Hultsfred hos ett par vänner som köpt hus, tanken är att vi ska sova över där så då får William premiär sova i sin resesäng...
många kramar från oss

Vi i Müllheim sa...

Önskar er en trevlig midsommar på Öland!!
Kram Ingela