söndag 25 maj 2008

Grattis älskade mor!!

Jag hoppas att du har haft en strålande dag!! Eftersom vi inte är hemma och bakar någon tårta till dig idag på din dag så får du här en blid på en som vi gjorde till dig för två år sen, tror jag!! Älskar dig mer än vad jag kan beskriva i ord!! Pöss!!!


Tack mamma, för alla gånger du lyssnat på mig
När du försökt förstå och tröstat
Tack för de gånger du sett mig gå fel men ändå inte hindrat
Låtit mig trampa snett för att lyfta upp mig igen
Tack för att du stått ut, när jag sökt efter mig själv
De gånger jag lämnat dig i din oro
Tack för att du alltid funnits hos mig
Alla gånger du låtit mina tårar falla i dina famn
Tack för din glädje, för alla skratt och din ärlighet
De dagarna det bara varit vi
Tack för alla gånger du trott på mig
Även när jag gjort dig besviken
Tack för din styrka Det är den som gjort mig stark
Tack för din kärlek mamma men mest av allt
Tack för att du är du

1 kommentar:

Perssons pack! sa...

Tack,tack älskade "lilla" barn, jag blir alldeles "överväldigad" av alla gratulationer på mail (spa-nästa) och blogg...man är ju bara mor:) Vi kommer just nu från Björkstigen de hälsade så gott..Ännu en gång Tack ska du (ni) ha, älskar er
också jättemycke...Vi hörs puss å kjam mams