torsdag 8 februari 2007






Ja, det var ett tag sen jag skrev... men jag jobbar ju så jäkla mycket hele tin så jag hinner ju inte med emella varven!! :-) Får nog gå ett par kurser hos systra mi, hon är ganska bra på detta! Åkte hem till föräldrarna i helgen och hade lite kalas för älsklingen min som fyller år! Bjöds på en utsökt middag med en fromage som toppade det hela. Mormor och morfar förgyllde kvällen med minnen från " the golden days", det var en riktigt härlig lördagskväll! I söndags var vi på bröllopsmässa på Kalmar slott, åhhhhhhh va fint där är!!! Är såååååå lycklig över att vi skall gifta oss i deras kyrka, det bästa vore dock om vi kunde ha festen där också!! Vi får se vad micke lyckas förhandla fram, "jag hoppas"!!! Sjävla mässan var väll egentligen inte så mycket att ha, bara massa folk och oerhört varmt.... men faktiskt så gjorde jag ett inköp :-) Tro ett eller ej, men nu är vigselringen inköpt. Den satt som en smäck på fingret när jag prova och jag sa till micke "jaha, där va den ja" Så underbart vacker är den och inte alls farligt dyr. Vi trodde båda att vi skulle spränga budgeten flera gånger om, men icke sa nicke vi håller den alldeles utmärkt bra och det kan ju vara ganska så checkt med tanke på att vi funderar på bröllopsfest på slottet :-)... Nähä, nu är det "Medium" på tv och soffan skriker efter mig. Efter det blir det kvällspromenaden med lilla Molly och sedan sängen, så att vi kan vakna upp till världens roligaste dag FREDAG!!... Tjipp och hej...
Gissa vilken!! :-)

1 kommentar:

Elin sa...

hey sis!
den är underbart vacker, ringen alltså. fusk-vet redan vilken det är:)tihi...
blir helgen lugn bland säve-åkrarna?! vi kan ju höras till så ska det låta ikväll kanske?!
puss puss*