onsdag 14 februari 2007

Grattis alla kära på alla hjärtans dag!!!

Hoppas att ni alla haft en trevlig dag så långt. Själv har jag jobbat och slitit hårt för att komma hem till ett tomt hus, bara jag och Molly. Min kära blivande make tyckte att denna dag var en ypperligt bra dag för ett kundbesök i vår kära huvudstad. Tills jag så snällt påminde honom om denna dags betydelse, ååhhhh neeeeej, det tänkte jag inte på Förlåt!!... Herregud, och denna människa ska jag gifta mig med!!?!? Jaja, det vill sig till att det är en riktigt fin present han kommer hem med :-)....

Annat är det med min älskade familj, mor och far i fågelfors och kära systern i Växjö. Alla uppvaktar dem mig så söt med gulliga kort, Älskar er SÅÅÅÅ!!

Kvällen blir som följer;
1, Mat - fryst viktväktar mat, nån thaikyckling mojs...
2, OC - inte helt fy skam att fira denna dag med Ryan "mums"
3, Men in Trees - seriestart kl 21.00 på trean, verkar vara helt ok!...
4, Ut och kissa med Molly och det är väll här runt tio-tiden som min kära pojkvän behagar komma hem.. hmmfp
5, Sova gott i sängen och vakna upp till ytterligare en härlig dag, torsdag och snart helg igen!!

På återseende alla glada och ledsna!! Over and out....

2 kommentarer:

Elin sa...

hihi..de funkade. med bara en liten sms-knuff:)
i'm good..
ajsing bajsing, va de men in trees samtidigt som what about brian. i don't like. vill ju helst se båda:( nåja..för helt enkelt lösa sig. zappi zappi!
puss å klam/sis

Elin sa...

oh no...you were wrong(varför denna engelska?!, ska sluta!)
men in trees börjar klockan 20.00 på trean, så det blir du som får zappa-OC-men in trees. hihi:)