söndag 1 mars 2009

En gång i månaden....

...är mitt nya mål att uppdatera bloggen.... Nä, skämt åsido är riktigt kass på detta nuförtiden. Finns mycket att skylla på, men när allt kommer omkring så finns det alltid tid till uppdatering....så fy skäms på mig!
Här kommer iallafall en liten uppdatering! Det är mycket som snurrar i huvudet nu, framförallt listor av olika slag;
-reseapotek
-sommarkläder
-vaccinationer
-växla pengar, skit att dollarn bara går uppåt nu....
-mycket mycket mer!!

Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi åker, whiiiiii! Två härliga veckor på underbara Isla de Margarita, ska bli så skönt att få komma bort och bara rå om varandra!

Men innan planet lyfter från kalla Sverige återstår en hel del att göra.....men det fixar sig nog det me.

Annars mår vi bra i familjen Kronstrand, jobbar,tränar och njuter av livet....

Igår var vi på bröllop, jag älskar verkligen bröllop!! Men det finns inte ett enda i hela världen som slår mitt eget förståss. Det spelar ingen roll hur otroligt glad man är för de tu som gifter sig, jag känner hela tiden en lite klump i magen "jag vill göra det igen...." Finns nog bara ett bröllop förutom mitt eget där jag kommer att vara fullständigt glad och lycklig, utan klump i magen.... väntar med spänning på den dagen det sitter en ring på det perssonfingret... ;-)

Gårdagen var iallafall helt fantastisk, solen strålade lika vackert som bruden själv och hennes älskade stod fastgjuten bredvid. Underbart god mat, trevliga bordsgrannar, mycket vin och sång...kunde knappt bli bättre!! Tyvärr har jag inte så bra bilder att visa på de lyckliga tu. Det bästa bilderna sitter fast i en kamera som vi inte har kortläsare till.....Detta är det enda bra kort jag har på de båda;

Vi hade otroligt roligt, tack Jenny & Tobias....klockan två i morse la vi våra trötta huvuden på kudden och sussade gott!

Idag har det varit mycket lungt. Hunnit med två filmer så långt, Yes-man med Jim Carry, hur roligt som helst. Han är så jäkla bra!! Film nr 2 heter Soul men med bl a Samuel L Jackson, inte en film som man förknippar med honom...men helt ok.

Kanske hinner med någon mer ikväll tillsammans med pizza och cola om jag känner min mage rätt!! Mums....

Det får räcka för denna gången...vi ses väll om sisådär en månad då hihi!! Peace out!





Sötaste vovvarna, födelsedagskalas och familjen Pedersen, snart 4 :-)

1 kommentar:

Elin sa...

Det va på TIDEN!!! Och fint har du fått här me på bloggis...vem kan ha inspirerat?!hmm?? hihi:)
Och den där ringen får nog vänta ett tag du, haha! el visst..betalar du så ställer vi upp! Saknar dig sis..och jag vill också följa me till margarita ön. MAAASSA kramar och pussar/lillsis*