tisdag 1 april 2008

Födelsedagar och lille William...




Hejsan alla, då vart jag tillbaka igen! Vill börja detta inlägg med att från djupet av mitt hjärta tacka alla som kommenterat, ringt, skickat blommor och brev. Det känns så oerhört skönt att ha er alla underbara människor i vår närhet, både jag och Mikael känner oss oerhört lyckligt lottade!! Tack tack och åter tusen tack!! Vi har ännu inte fått veta något mer från läkaren. Mikael har fått en tid på fredag så förhoppningsvis får vi veta lite mer då.... men jag återkommer om detta!




Som rubriken avslöjar har det varit lite födelsedagar. Det började med Nickepickes i fredags, hela 25 år Grattis Grattis!! Denna kväll firade vi till stora delar i mörker, power out på parkvägen i Fågelfors och resten av Fågelfors för den delen.... för er som undrar så går det jättebra att grilla klyftpotatis och potatisgratäng och tillsammmans med laxen blev det en riktigt brakmiddag i mörkret!! Tack systeryster och Nicke för finfint kockeri :-)



På lördag var det dags för mig själv att fylla, jag tackar så mycket för alla grattishälsningar på div. bloggar och via sms!! Käraste far hade bokat bord på Corallen i O-hamn och där åt vi en fantastisk tre-rätters middag som toppades med fyrverkerisprutande sorbé!! Mumma!! Tack kära mor och far för en fantastisk kväll!

Innan vi styrde volvon mot Götet igen, tog vi svängen om Vimmerby och hälsade på svärmor, svägerska och det lilla nytillskottet; sötaste William!! Jättemysig liten kille som har stora lungor och älskar att äta och bli vaggad till sömns, men vilken liten bebis gör inte det!! Söt och gó var han i allafall!
Stolt morbror!!

Så, detta vart en liten uppdatering....but I will be back!! Take care, over and out....

2 kommentarer:

Gullan sa...

Idag kom det fina efterlängtade tackkortet till oss. Tack så mycket! Så söt han är lille William, förstår att Micke är en stolt morbror o du en stolt moster kan jag tänka...
Puss o kjam från moster Gullan
(Jimmy hälsar oxå, står här bredvid o läser...)

Vi i Müllheim sa...

Hälsningar även från Müllheim med många tack för det fina bröllopskortet som har dimpit ner även i vår brevlåda!! har fått en hedersplats i vardagsrummet.
Puss och kram från moster-oster Ingela