fredag 6 april 2007

GLAD PÅSK!!!


Vill passa på att önska er alla en mycket trevlig Påsk!! Själv skall jag äta tusen kilo godis och ett helt flak med ägg, man har ju inte börjat träna för inte :-).... Tänkte att jag skulle lagt upp lite bilder från födelsedagskalas och vårfint på altanen. Men då min kära mikael köpt en kamera utan sladd för att föra över till datorn, så får ni vänta lite med att se dessa bilder. I alla fall tills dess att vi lyckas hitta ett sätt att föra över dem!


Ha nu en riktigt skön och trevlig påsk, så hörs vi igen efter påsk med förhoppningsvis bilder och annat smått och gott sen helgens bravader! Nu skall jag skicka ut micke till grillen och förbereda kvällens festligheter :-) Mamma drack precis upp sin ciderflaska så det är bäst att jag fyller på där ;-).... Vill också passa på att tacka Mormor och morfar för den oerhört vackra sjalen, den passar oerhört bra en dag som denna då vinden blåser lite väl kallt. Tack Tack Tack tusen Tack!!!


Ha nu en riktigt trevlig påsk alla, på återseende!!


PUSS I PÅSK!!!


Inga kommentarer: